EON_UI_Icon_Letter_48x48 EON_UI_Icon_Smartphone_48x48

Med ladeappen, EON Drive, finner du raskt frem til nærmeste ladestasjon når du trenger mer strøm. Du kan også starte og stoppe ladingen og se dine ladekostnader.

Tilgang til E.ONs nettverk av ladestasjoner i Skandinavia og Europa

  • Finn nærmeste ladestasjon
  • Start og avslutt oppladingen
  • Status for alle ladestasjoner (ledig, opptatt, ute av drift)
  • Overvåk oppladningen eksternt

Last ned til Android/Google Play
Last ned til Iphone/iOS

Har du ikke ladebrikke? Bestill ladebrikke og lad på våre ladestasjoner

Å kjøre på el skal være enkelt. Med vår ladebrikke lader din elbil på våre ladestasjoner i Norge. Vi er medlem av Norsk Elbilforening. Har du deres ladebrikke, trenger du ikke bestille ladebrikke fra E.ON.

Kundeservice tilgjengelig døgnet rundt

Vår kundesupport er tilgjengelig døgnet rundt. Opplever du problemer med appen, eller har spørsmål om betaling, kontakt oss på kundeservice eller finn svaret ditt i ofte stilte spørsmål.

Spørsmål og svar om EON Drive Ladeapp

Alle spørsmål om appen
Jeg får ikke betalt med appen

I appen kan man endre/se betalingskort via profil > betalingsmetode.
Hvis du ikke får opp dette valget, ta gjerne et skjermbilde og send til oss på kundeservice@eondrive.no.

Du kan også gå via våre nettsider. På customer.eondrive.no har man et valg for “Fjern betalingskort”. Fjern betalingsmetoden som er der og prøv å legge til kortet på nytt.

Om det ikke fungerer send oss gjerne en mail om det via kundeservice@eondrive.no. eller ring oss på 90 72 16 62.

Jeg har brikke fra elbilforeningen, kan jeg fortsatt registrere meg på E.ON appen?

Ja du kan registrere elbilforeningens brikke i EON Drive appen.

Hvordan registrerer jeg rfid brikke i appen?

Registrering av ladebrikken kan du gjøre på følgende måte:

  1. Logge inn i kundeportalen
  2. Gå inn på Kontoinformasjon (trykk på rediger kontoinformasjon)
  3. Deretter legger du til ladebrikkenummer