Jeg har problemer med å starte ladingen via appen
Her er noen grunner til at ladehendelsen ikke kan startes. Vurder disse før du ringer vår kundeservice.
- Kontroller at kabelen er ordentlig koblet til ladestasjonen og kjøretøyet
- Bruker du en RFID brikke, kan du prøve å autentisere den igjen til ladestasjonen
- Bruker mobilappen, kan du prøve å lukke appen og starte ladehendelsen på nytt
- Sjekk at du har nok saldo på kontoen din og at betalingskortinformasjon er riktig fylt inn i appen
- Noen ladere er kun til privat bruk og krever en separat tillatelse fra eier av ladepunkt. Hvis du mener du bør ha tilgang til å bruke laderen, kan du kontakte eieren eller sjefen for laderen. Laderen er ofte relatert til arbeidsplassen eller anlegget der laderen er plassert.
- Noen ladere kan være midlertidig frakoblet og krever vedlikehold.
- Prøv igjen senere når laderen kommer på nett.